[WL::Change] Voorstel ombouw node Unigor en UnigorN

Ad Hofman adhofman at gmail.com
Mon Apr 5 10:21:56 CEST 2010

> Een 5501 zorgt zelf niet voor PoE, dus je hebt een PoE injector nodig.
> Deze kan ook na de switch. Of mis ik iets?

Die POE injectors zijn allemaal in grote getalen ingebouwd in de iris
kastjes
om ook de nanostations en dergelijke te voeden.
We kunnen dus vanuit het ene kastje rechtstreeks de andere node voeden
via POE. met die switch ertussen kan het ook maar dan hebben we nog een
voeding nodig
en inderdaad weer een losse poe injector. of een hoop ander geknutsel.

Ad