[WL::Change] NodeDeClercq en proxy9

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Wed Apr 14 14:39:45 CEST 2010

Ik heb de kaartjes van NodeDeClercq en proxy9 vervangen door uptodate
exemplaren. Proxy9 wacht nog op het kabeltje naar internet (wordt
aangewerkt).
Ook de PoE injector en voeding vervangen. Er zat hier zo'n witte PoE
injector met controle-ledje (afkomstig van een Wandy), die naar mijn
vermoeden de inschakelstroom net niet kon behappen: bij aanzetten ging
hij steeds na een paar seconden uit (en bij afschakelen van het bordje
en even later aanzetten ging het wel goed). Er zit nu een 63W voeding
(oude was 50W) en een 'standaard' PoE injector van PCEngines.
Ik heb ook de nanostations op WDS gezet, dat hielp: alle interlinks
werken nu.

Groeten
Huub