[WL::Change] Nieuwe A link tussen ZwaluwAK en Unigor

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Sun Apr 18 11:59:40 CEST 2010

On Sat, 2010-04-17 at 12:31 +0200, Ad Hofman wrote:
> Ik heb vanmorgen met Erik een nieuw A link kastje bij ZwaluwAk
> opgehangen.
> De link werkt het signaal is niet al te best er zitten een paar
> boomtoppen tussen.
> Pingen over de link gaat uitstekend maar de routering werkt nog niet
> helemaal lijkt het.

Lijkt nu gerepareerd? Of gaat hij nog/weer over de b-link?

> Bij Zwaluwak zit geen nanostation maar een airlive airmax5. De
> routering vanaf zwaluw richting unigor werkt wel
> maar de anderekant op nog niet. Ik heb de nanostation op AP en AP wds
> geprobeerd bij de airmax hebben ze weer allemaal andere namen
> iemand nog goede suggesties ?

Op de link NodeRabo - NodeHuub draait dit ook, dwz aan de Rabo-kant zit
de AirLive en aan de Huub-kant zit een nanostation5. Hier is de AirLive
AP en het Nanostation 'station'. Het nanostation staat hier NIET in wds
modus en de routering geeft geen problemen.
Bij de link unigor-zwaluwak is het net andersom (AirLive in
stationmodus), maar het lijkt dus nu wel te werken.
Ik kom er trouwens niet in met het standaard pwd. Userid is airlive?

Moeten nog wel 8.0 config hierop zetten zie ik,

Groeten
Huub