[WL::Change] Nieuwe A link tussen ZwaluwAK en Unigor

Ad Hofman adhofman at gmail.com
Sun Apr 18 21:12:04 CEST 2010

De B link staat uit en ik had het inderdaad werkend.
Ik vond op de airlive op een gegeven moment ook een wds station ook al heet
het daar net iets anders

De airlive was/is nog  geconfigureerd volgens een (ouderwetse) methode met
management ip.
je moet inloggen met user : root en het standaard wacht.woord. Ik ben er ook
achtergekomen dat dit
niet erg eenduidig wordt toegepast. Soms moet je inloggen met alles default
soms is alleen de inlognaam
nog default en het ww niet enz.

Ad