[WL::Change] Fw: Configuratie Robijn aangepast voor Iris node

Ronald in 't Velt velt at xs4all.nl
Sun May 9 01:47:32 CEST 2010

Hoi Ad,

Ad Hofman wrote:

> Als het bij Robijn mogelijk is wil ik er graag as vrijdag of zaterdag
> gaan bouwen.
> Zijn er nog een paar mensen die dan mee willen helpen ?
Ik heb de smaak te pakken: count me in! Kan ik meteen mijn nieuwe
krimptang en kabeltester in de strijd werpen. (Vandaag door TNT bezorgd,
net te laat om van nut te zijn voor de CeTIM verbouwing).

Ik kan zowel vr. als za.

> Ik heb op de foto's gekeken en er is wel een trap nodig weet iemand of
> die daar beschikbaar is ?
> Van Huub heb ik nog UTP kabel en een voeding nodig.
Tom heeft de haspel meegenomen. Daar zat niet al te veel kabel meer op.

Groet,
Ronald