[WL::Change] Fw: Configuratie Robijn aangepast voor Iris node

Ad Hofman adhofman at gmail.com
Sun May 9 19:55:21 CEST 2010

> Ik heb de smaak te pakken: count me in! Kan ik meteen mijn nieuwe
> krimptang en kabeltester in de strijd werpen. (Vandaag door TNT bezorgd,
> net te laat om van nut te zijn voor de CeTIM verbouwing).
>
> Ik kan zowel vr. als za.

Ik heb de spullen opgehaald bij Huub dus we zijn er helemaal klaar voor.
Als Huub tijd heeft gaat hij ook mee en anders moeten Ronald en ik het doen
lijkt het.
Meer hulp is natuurlijk welkom.
In principe moet het wel lukken met 2 man denk ik.
Ik ga morgen Robijn bellen of we vrijdag terecht kunnen. Is 10.00 haalbaar
voor jou Ronald
of heb je liever 11.00 uur

groeten

Ad