[WL::Change] a-link NodeHuub-NodeCeTIM2

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Tue May 11 09:07:02 CEST 2010

On Tue, 2010-05-11 at 00:36 +0200, Ronald in 't Velt wrote:

> ?? Niet volgens mijn kompas. De AP antennes van CeTIM hangen op de vier
> hoofdwindrichtingen, de nanostations daar tussen in.

?? als de ap's op n,o,z,w hangen dan de il's op no,zo,zw,nw

Dit heb ik gekopieerd van de oude config en aangenomen dat die
windrichtingen kloppen (een gevaarlijke aanname overigens).

Met actuele richting bedoelde ik de richting Hooglandsekerk==>Huub
(precies in het verlengde van het schip: dat moet oost-west zijn volgens
goed Middeleeuwse gebruik).

groeten
Huub