[WL::Change] Ombouw Node AJsoft

Ad Hofman adhofman at gmail.com
Wed May 19 23:35:00 CEST 2010

Ik ben van plan node AJsoft om te bouwen naar Iris node.
Nu ben ik daar nog nooit geweest en dus zeer onbekend met de situatie.

Ik zie op de foto's een golfpijp antenne lijkt het is dat de omni antenne ?
in de config staat ook nog ethernet naar de parelvissers, weet iemand of dit gebruikt wordt.
De link naar muiderkring is te slecht om over te zetten naar een A link en dit geldt waarschijnlijk ook voor de link naar
Rijn en Vliet (veel bomen ertussen) begrijp ik van Huub.

Als het ethernet naar de parelvissers niet meer gebruikt wordt zou het precies in 1 iris doos passsen
en anders zouden we er 2 moeten gebruiken.

1 irisdoos

ATH0    Omni
VR0      Nanostation naar Haagwijk
VR1      Nanostation naar Hofland
VR2      Nanostation naar Livinglab
UEO     Bullet naar Muiderkring
UE1      Bullet naar RV

geen ethernet naar parelvissers

2 irisdozen

doos 1
ATH0    Omni
VR0      ethermet naar doos 2
VR1     ethernet naar parelvissers
VR2     Nanostation naar Haagwijk

doos2
ATH0    B link  naar RV
VR0     ethernet naar doos 1
VR1      Nanostation naar Hofland
VR2      Nanostation naar Livinglab
UE0      Bullet naar Muiderkring

Het handigst is het waarschijnlijk om de iris doos of dozen binnen op te hangen.

Gaarne commentaar

Ad