[WL::Change] ombouw NodeCope

Ronald in 't Velt velt at xs4all.nl
Thu May 20 01:15:10 CEST 2010

Huub Schuurmans wrote:
> NodeCope is omgebouwd volgens iris-concept. Alle interlinks werken op
> radioniveau (link naar stadhuis werkt ook echt). IP-configuratie op Unigor
> en Rabo nog aanpassen. Ik heb de link naar unigor op il-o gezet want die
> kwam het sterkst binnen, maar het is mij niet duidelijk hoe de configuratie
> van unigor-nanostations precies bedoeld was. Daar moet nog wel naar gekeken
> worden. Maar dat kan 'remote' (hint ;-) ).

De a-link Cope<->Rabo is nu in de lucht. Ik heb ook de configuratie in
genesis aangepast.

Volgens ifconfig op Rabo is ep0 een 10 Mbit/s  ethernet interface. Als
dat klopt, is het wel een beetje zonde: heb je een mooie snelle a-link,
wordt het touwtje tussen de AirMax en de router de bottleneck :-\

Groet,
Ronald