[WL::Change] Upgrade Kaag? (was:Re: [WL::Beheer] Nodes kaag zeer gedateerd (oud))

Rene Hasekamp wireless at hasekamp.net
Thu May 27 10:30:44 CEST 2010

Op 27-05-10 00:03, Ad Hofman schreef:
> De nodes Kaag zijn reeds behoorlijk oud. Uit emails en bezoeken aan het
> spreekuur
> blijken hier toch wel aardig wat (gedupeerde) gebruikers te zitten.
> Gaat Wirelessleiden hier actie ondernemen ? Of is dit een actie voor
> iemand anders ?
>
> Ad

Ik kreeg vanochtend ook weer een mailtje dat Kaag "het nog steeds niet
doet". Misschien is dat nu verholpen orde actie van Ad?

Maar ik stel voor om de beide Kagen (in ieder geval Kaag en zo mogelijk
ook Kaag2) spoedig te upgraden. Er zitten daar relatief veel gebruikers.

Dus ook al behoren de Kagen niet tot de backbone, ze zijn wel belangrijk
voor onze pr. Ik wil wel meehelpen, maar liever geen pl zijn. Heb jij er
zij in, Ad?

Of wil Huub ze inplannen in de klusweken?

Laten wedan ook een twwede link maken. Naar Som? Of ergens naar Kaag en
Braassem as de configs dat toelaten? De huidige situatie met een il is
wel erg gammel.

groeten,
Rene.