[WL::Change] Zwaluwak mast verstevigd en eindelijk op freebsd 8.2

Ad Hofman adhofman at gmail.com
Tue Jul 5 20:19:21 UTC 2011

We (Erik, Mijn zoon en ik) hebben vandaag de mast bij Zwaluwak verstevigd
met staalkabels.
De constructie is hier een stuk stabieler van geworden.
De SD15 richting BCste is vervangen door een SD19. Het signaal is hierdoor
iets beter geworden.
Voor het mooie moet dit aan de andere zijde ook nog gebeuren.
De node heeft een nieuw kaartje met freebsd 8.2 gekregen (eindelijk)
de usb interface heet nu weer ue0 ipv aue0 dit moest ik even aanpassen.
De node draait nu wel de interlinks werken maar de routering nog niet en dns
werkt ook nog niet.
Ik had ook een nieuw kaartje voor proxy 10 maar deze leek daarmee niet op te
starten.
Ik kon hem niet pingen en had helaas geen tijd meer om hier goed naar te
kijken en heb daar het oude kaartje maar weer in teruggezet

Ad