[WL::Change] uitrol ileiden vrijwel 'compleet'

Rene Hasekamp wireless at hasekamp.net
Sun Jul 17 13:33:27 UTC 2011

Op 16-07-11 21:18, Huub Schuurmans schreef:
> Alle wleiden nodes zijn nu 'ileiden'-nodes, Freebsd 8.2-versie, nieuw
> captive portal opzet. Met uitzondering van WP (niet bereikbaar) en AZC
> (daar staat nog een pc met een vooroorlogse softwareconfiguratie).
>
> Nog te doen: updaten van Cam, DeClercq en Plantsoen2. Hier draait een
> oudere 8.0-versie waarbij de tweede partitie net niet groot genoeg lijkt
> te zijn. Er moet dus iemand langs met een flashkaartje. Hier draait dus
> wel 'ileiden', maar
>
> Soortgelijk probleem bij proxy4. Ook daar moet iemand langs met een
> [...]

Ik wil wel langs het Pergolesipad gaan, a.s. woensdag (als dat mevrouw
uitkomt).
Dan kan ik bij jou (Huub) onderweg het kaartje ophalen en tegelijk de
voeding die ik nog heb liggen afgeven.

Zit de proxy niet in de meterkast, in een soekris-doosje? Helaas is er
weinig te zien op de enige foto van de meterkast.

Ik ga maandag of dinsdag bellen of ik langs mag komen.

Groeten,
Rene.