[WL::Change] Aster draait volgens IRIS

Rene Hasekamp wireless at hasekamp.net
Sun Mar 20 10:10:44 UTC 2011

Op zaterdag 19 maart 2011 17:26:45 schreef Ad Hofman:

> Op vr2 is nog een nano aangesloten richting unigor. moet verder nog
> geconfigureerd worden
> Beide nano's staan nog bijna in de default instelling (ip adres en
> wachtwoord en dergelijke)
>
> ter plaatse moet eigenlijk nog vulcaniserende tape om de coax connectoren
>
> groeten
>
> Ad

Wanneer kunnen we dat even doen? We kunnen het plaatselijke laddertje wel
gebruiken. Alleen vind ik het met die korte ladder wat link. Ik moet morgen de
sleutel terugbrengen.
Is vanmiddag 2 uur een raar verzoek? Ad en ik kunnen het uiteraard wel alleen
af. Of volgende week een keer? Dan haal ik de sleutel wel weer. Maar na
zaterdag moeten we een paar weken wachten.

Groeten,
Rene.