[WL::Change] Dynamic SpamAsssassin Rules on tyan

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Sun Sep 4 11:23:40 UTC 2011

On 4 September 2011 12:21, Peter Poeliejoe <p.poeliejoe at gmail.com> wrote:
> Op 3 september 2011 14:56 heeft Rick van der Zwet
> <info at rickvanderzwet.nl> het volgende geschreven:

> OK, deze onderstaande  boefjes heb ik zojuist verwerkt.
> Misschien heb je er iets aan.

> From: <ibo at lijst.wirelessleiden.nl>
> To: <ibo at lijst.wirelessleiden.nl>

tyan.wirelessleiden.nl is namelijk de enige die uberhault mail in die
naam mag uitsturen. die ``fake'' From:  gaan we dus niet meer
toestaan. Als de From: header nu _van_ een @wirelessleiden.nl of
@lijst.wirelessleiden.nl is  wordt ie blocked.

 Ook een SPF records gemaakt voor wirelessleiden.nl, om deze eis wat
kracht bij te zetten.
     rvdzwet at rvdzwet-MacBookPro:~$ dig +short TXT wirelessleiden.nl
     "v=spf1 mx -all"

Gr. /Rick *spam-spam-spam*
--
http://rickvanderzwet.nl