[WL::Change] Software pakketjes bijwerken op servers...

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Sun Apr 29 20:03:40 UTC 2012

2012/4/29 Rick van der Zwet <info at rickvanderzwet.nl>:

> Op de maps.wirelessleiden.nl na doet alles het weer. Ik ben aan het
> kijken of ik het aantal pakketten op sunfire kan terugdringen, want
> het wordt een beetje een rommeltje daar anders :-(

150 naar 15 packages (scheelt een hoop onderhoud werk). De grote ``truc'''

make -C /usr/ports/devel/sdl12
WITHOUT_AALIB=true WITHOUT_ARTS=true WITHOUT_ESD=true WITHOUT_GGI=true
WITHOUT_NAS=true WITHOUT_OPENGL=true WITHOUT_OSS=true
WITHOUT_PULSEAUDIO=true WITHOUT_SVGALIB=true WITHOUT_VGL=true
WITHOUT_XLIB=true install clean
make -C /usr/ports/graphics/sdl_image install clean

pygame met het handje geinstaleerd. de port versie laad _alles_, wat
voor ons doel (heatmap) veel te veel is.

Gr. /Rick
--
http://rickvanderzwet.nl