WLT: Mysql of PHP foutje??

Ed Kikkert eddy at wirelessleiden.nl
Fri Apr 1 16:40:29 UTC 2005

On Fri, April 1, 2005 18:05, Dirk-Willem van Gulik said:

> Kun je even php_info() in je pagina stoppen - ik denk dat je -of- de mysql
> module niet hebt meegecompileerd met php; of dat je libmysql niet gevonden
> wrodt.

Ik heb ook het idee dat het combinatie van PHP en MYSQL is heb zitten
spitten met google niet kunnen vinden. Ook als ik het script vanaf de
console uitvoer werkt het niet.

http://eddy.wleiden.net/test/index.php          (PHP informatie)
of de PHP.INI
http://eddy.wleiden.net/wleiden/

Ed,

jupiter# php test.php
<HTML>
<HEAD>
<TITLE> Een database maken </TITLE>
</HEAD>
<BODY>

Fatal error: Call to undefined function:  mysql_connect() in
/usr/local/www/data/test/test.php on line 15