WLT: Brainstorm nieuw (routing onafhankelijk) tijdprogramma

Roland van Laar the_mip_rvl at myrealbox.com
Sat Apr 2 15:59:40 UTC 2005

On Sat, 2005-04-02 at 16:35 +0200, Rick van der Zwet wrote:
> [...]
> plus de wegingsfactor.
>
> 2) 'timedist' test periodiek (afhankelijk van de weegfactor) of hij een
> vooraf gedifineerde 'timelord'
>  kan bereiken. Zo ja dan sync hij hiermee en zet hij de wegensfactor op
> 'hoog'. Als dat niet lukt dan gaat ie met zijn buren babbelen om dmv van
> de wegingsfactoren een benadering te doen van de tijd en zet hij zijn
> wegingsfactor 'gem'.
>
> Als 'timedist' een tijd niets kan bereiken zakt zijn wegingsfactor
> steeds verder en zal hij de anderen niet verstoren.

I won't (at the moment;)

Wat mischien wel kan/makkelijker, is definieer 2 timelords.
1. timelord.wleiden.net (die werkt als er routing is)
2. ipnummer van de neigbor

Als 1 gebruikt word dan staat het vlaggetje op goed.
Als 2 gebruikt word staat het vlagetje op gem.

Veel plezier met sockets leren;
Ik ben nu ook bezig in een boek van rudi:)

Roland