WLT: LV routing vraag

Lodewijk Voge lodewijk at cope.xs4all.nl
Tue Apr 12 21:36:28 UTC 2005

On 12-apr-05, at 17:12, Piet de Ruiter wrote:

Node cederplein krijgt 2 interlinks en een omni. Ivm de master - slave
situatie. zal een van de interlinks geconnect worden aan een omni van
een
ander node. Niet de optimale situatie, !!  Daarom zouden we graag het
verkeer over een echte interlink willen forceren.

ik ben bezig met een versie die makkelijk andere metrics dan
kortste-pad zou moeten ondersteunen, maar zelfs dan lijkt me dit een
raar geval om code voor te gaan schrijven. als je geen verkeer over die
interlink wilt hebben, waarom dan die interlink hebben? als backup voor
de echte interlink?

Lodewijk