WLT: Node niet in genesis config

Huub huub at wirelessleiden.nl
Sun Feb 12 11:34:28 UTC 2006

On Sat, 2006-02-11 at 21:25 +0100, Wireless Alphen wrote:
> Beste techniekers, nodebouwers,
>
> Pas geleden, heb ik in SVN een nieuw toekomstige node
> opgevoerd CNodeLaKira, maar deze komt niet te staan in
> de genesis config lijst die ik verwachtte te vinden op:
>
> http://www.wleiden.net/cgi-bin/g_list.pl/
>
> Als ik kijk in genesis op:
> http://wleiden.webweaving.org:8080/svn/node-config/genesis
> staat de nieuwe node er wel tussen.
>
> Is er iets mis met de synchronisatie van de lijst uit
> genesis naar het wleiden.net domain?

www.wleiden.net draait niet op wleiden.net maar op de server van Jasper
op Internet (212.61.66.38).

op wleiden.net staat wel rambo.wleiden.net met genesis voor het updaten
van nodes.

Het zou zo maar kunnen dat de server van Jasper niet (meer) uptodate is.
Jasper is namelijk nogal druk met andere activiteiten.

Groeten
Huub