WLT: Node niet in genesis config - voorstel www.wleiden.net een actuele bijgewerkte website maken

Ger Koper ger at wirelessleiden.nl
Sun Feb 12 21:29:31 UTC 2006

On Sun, 12 Feb 2006 21:59:43 +0100, "Rick van der Zwet"
<rick at wzoeterwoude.net> said:

> +0
>
> MvG,
> Rick

Het bestuur zou dit graag goed willen regelen. Er zijn een aantal
mogelijkheden om een centrale server in te richten, elk met voor- en
nadelen. Belangrijk is om in de toekomst een algemeen toegankelijke
installatie te hebben en geen ad hoc oplossingen. Het lijkt ons nuttig
als er wat ideeen bediscussieerd worden op deze lijst. Het zou geweldig
zijn als er bij de komende vrijwilligersbijeenkomst een presentatie zou
zijn (1) door een projectleider met (2) een goed plan dat de steun van
zoveel mogelijk "techniek-mensen" heeft.

Groet