WLT: RE: Dell rack servers, roept u maar

Huub huub at wirelessleiden.nl
Wed Feb 22 09:58:56 UTC 2006

On Tue, 2006-02-21 at 17:42 -0500, Lodewijk Vöge wrote:

> mits de houding van Dell dat toelaat. d'r is een gezegde met iets
> over een vinger en een hand, geloof ik. als er geen specifiek budget
> gegeven is lijkt het me verstandig het wat minder uitbundig te houden.
>
> maar als ze gezegd hebben dat geld geen punt is, dan is het
> natuurlijk grijpen wat je grijpen kan. dus, Huub, iets meer
> informatie? :)

Lodewijk heeft het goed aangevoeld. In het algemeen moet je nooit
overvragen bij een sponsor. Er komt bij dat we (ik) ook om 10 platte
schermen voor in de apo heb gevraagd (voor het Kenniscentrum). Dell gaat
ook een mooi vouwblad maken (glossy kleurendruk) over Wireless Leiden en
dat is ook iets wat we goed kunnen gebruiken. Er komt ook nog een
gesprek met Intel en die hebben natuurlijk ook nog een zak met geld. Dus
inderdaad: niet te uitbundig maar gewoon spullen waar we de eerste jaren
goed mee uit de voeten kunnen.

Verder had ik in mijn mailtje staan:

"We moeten denken aan SC1425 of 850 en eventueel 1850."

Daarover hebben we het gehad en dat is het aanbod van Dell.

Dus laten we nou eens uitgaan van een server die zeker goed genoeg is,
zonder evidente over-kill. Dan kan er misschien nog wat simpele
randapparatuur bij.

Groeten
Huub