WLT: wi-spy

Marten info at martenvijn.nl
Wed Jun 7 21:30:45 UTC 2006

On Mon, 2006-05-29 at 07:59 +0200, Dirk-Willem van Gulik wrote:

> Doe anders even voor marten
>
> 	 s/-lusb/libusb.a/g
>
> manually - dan zijn er 2 static binaries

oke ik heb hem onder 6.1 aan de praat met
de suggestisch van Roland

output is te vinden op:

http://svn.wifisoft.org/wbc/doc/hacks/wispy-tools/

Ik maak binnen kort documentatie met screen dumps, inmiddels is er
genoeg op het web over te vinden.

Marten

--
Wireless Community Camp, snelle inschrijvers betalen minder tot 16-6 op
http://wifisoft.org