WLT: Wie wil er van een willicurige 5.0 soerkis in het netwerkff een tarretje maken en opsturen/op het net zetten?

Rick van der Zwet rick at wzoeterwoude.net
Thu Jun 8 18:07:30 UTC 2006

Peter Poeliejoe wrote:

Op 7-6-06 heeft Rick van der Zwet<rick at wzoeterwoude.net> het volgende
geschreven:

huub wrote:

> Ik heb een tar gemaakt van nodehuub en ook maar even gezipped (25 MB);
> ik zet hier neer: www.xs4all.nl/~hschuurm/node-5.0.tar.gz
>
> Laat even weten als je 'm hebt.

Merci.

Is echt leuk, heb het nu voor elkaar om op afstand een 5.0 node te
upgraden, nu nog kijken of het over wireless ook gaat werken.

Rick

Cool,
hou je ook iets van docu bij?

Cool intresse :-))))

Gewoon voor leuk, kijken of ik het snap?

Ik probeer handleidingen te schrijven hoe het gaat werken enz + een
paar informatieve docjes over wat ik allemaal tegengekomen ben. Maar ik
heb al 2 keer de software voor een groot deel herschreven en wacht dus
nog even met het verbeteren van de handleidingen ;-)

Rick