WLT: Wie wil er van een willicurige 5.0 soerkis in het netwerk ff een tarretje maken en opsturen/op het net zetten?

Lodewijk Vöge lvoege at gmail.com
Thu Jun 8 18:19:40 UTC 2006

On 7-jun-2006, at 16:06, Rick van der Zwet wrote:

Is echt leuk, heb het nu voor elkaar om op afstand een 5.0 node te
upgraden, nu nog kijken of het over wireless ook gaat werken.

hoera. ik kan niet wachten tot ik de blokken 5.[04] specifieke code
uit de route daemon kan wegmikken :)

oh, wacht. er zijn natuurlijk nodes die niet onder beheer van
wirelessleiden vallen maar wel mee doen in de routing. damn.
misschien kunnen die na overleg ook geupgrade worden.

Lodewijk