[WL::Techniek] Nodemap scriptjes

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Tue Jun 3 12:15:15 CEST 2008

On Tue, 2008-06-03 at 11:18 +0200, Rick van der Zwet wrote:

> Peter: Ik zou het werkelijk niet weten welk script verantwoordelijk is
> voor het maken van de nodemap, misschien dat iemand op de techniek lijst
> (in de CC) iets weet te herinneren?

volgens mij wordt de google nodemap met het handje gemaakt.

http://svn.wirelessleiden.nl/svn/node-config/other/exodus-lv-imp/server/fullplot.py
zou weleens afhankelijk kunnen zijn van de xml-versie van genesis
(exodus-lv) ?

http://svn.wirelessleiden.nl/svn/node-config/other/monitor-rvdz/draw_network.py
gaat niet uit van genesis maar van de actuele situatie op het netwerk (dus niet van genesis), als ik het goed begrijp.

Huub