[WL::Techniek] Testen exodus

Rick van der Zwet rick at wzoeterwoude.net
Sat Nov 8 13:40:18 CET 2008

2008/11/8 Huub Schuurmans <huubsch at xs4all.nl>:

> Op
> http://www.wirelessleiden.nl/projects/exodus/newticket
> kun je een nieuw ticket aanmaken.

[snip: meerdere feedback rondes]

> Als ik dan de boel probeer te herstellen door een link naar dirklos of
> zwaluw/11b te maken krijg ik een crash (zie hieronder de melding).

Maak even tickets aan welke het tracken van problemen een stuk
makkelijker maakt en mij een hoop kopie/paste werk scheelt, anders
moet ik het allemaal zelf doen. En je wilt natuurlijk wel zelf credits
voor je gevonden bug :-)

http://www.wirelessleiden.nl/projects/exodus/newticket (inloggen gaat
met je VW username/password)

Maar iig alvast dank voor de feedback :-)
/Rick
--
http://rickvanderzwet.nl