[WL::Techniek] trac voor nodebeheer?

Maarten maarten at wirelessleiden.nl
Sat Nov 8 14:23:38 CET 2008

Ik had het idee om het in de nieuwe website onder te brengen

Ik had daarvoor de volgende structuur in gedachten

Node:
Een lokatie waar een installatie staat. Een of meerdere NAV beheren de
node en gebruikers kunnen zich aanmelden voor nieuws updates.
Een node kan bestaan uit meerdere hosts (het IRIS verhaal of bv Node
stadhuis).
(drupal organic groups)

Host:
Een genesis/exodus configuratie(in sync met drupal). Hierop komt issue
tracking... de issues kunnen komen van gebruikers, vrijwilligers en nagios.
(drupal project en issue)

De website heeft nu al het concept Node maar bevatten nog geen info. Als
de locatie en de informatie met de link naar andere nodes erin staat
kunnen we de nodemap plotten in de google maps.
kheb een lijst met alle nodes gemaakt om ze te updaten
http://www.wirelessleiden.nl/nodelijst

Ben ook grote fan van trac en van drupal... maar denk dat drupal in dit
geval meer te bieden heeft

groeten,
Maarten