[WL::Techniek] PCEngines bordjes

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Tue Nov 25 10:12:05 CET 2008

On Mon, 2008-11-24 at 22:56 +0100, Tim Baas wrote:
> Hey Huub.
>
> Ik heb een aantal dingen uit zitten zoeken met betrekking tot de
> verschillende embedded
> platforms, want het was me nou niet helemaal duidelijk hoe het nou
> precies in elkaar stak.
> Ik heb iig naar embedded oplossingen gezocht die een implementatie van
> de x86 , MIPS
> of ARM architectuur bevatten

Tim bedankt voor het uitzoeken!

De bordjes kunnen nu elke dag binnen komen.

Wat de verschillende typen betreft: FreeBSD draait eigenlijk alleen maar
goed op intel architectuur. Aan MIPS wordt helaas nauwelijks meer iets
gedaan heb ik begrepen.
Misschien kunnen we wel voor de antenne-kastjes van IRIS overwegen om
Linux te gebruiken naast de kant-en-klare oplossingen (waar overigens
ook Linux in zit).

Groeten
Huub