[WL::Techniek] PCEngines bordjes

Rick van der Zwet rick at wzoeterwoude.net
Tue Nov 25 11:24:25 CET 2008

2008/11/25 Huub Schuurmans <huubsch at xs4all.nl>:
> Wat de verschillende typen betreft: FreeBSD draait eigenlijk alleen maar
> goed op intel architectuur. Aan MIPS wordt helaas nauwelijks meer iets
> gedaan heb ik begrepen.

Er wordt een wel een hoop aan gedaan (zit volgens mij zelfs al in
current (of PREFORCE), development is echter nog niet met een leider,
waardoor de status af een toe wat vaag is.

> Misschien kunnen we wel voor de antenne-kastjes van IRIS overwegen om
> Linux te gebruiken naast de kant-en-klare oplossingen (waar overigens
> ook Linux in zit).

Als je maar heel goed uitkijkt met beheersissues.  Met het feit dat je
(op afstand) aan alle knoppen kan draaien die je nodig wilt hebben en
ook nog op afstand de schermpjes/waardes af wilt kunnen lezen.

/Rick
--
http://rickvanderzwet.nl