[WL::Techniek] Skype techniek chat

Rudi van Drunen rudi at xs4all.nl
Sun Oct 4 11:14:46 CEST 2009

Hallo all,

Ik denk dat het verstandig is om de skype techniek chat als
communicatie middel onder de aandacht te brengen (naast de
lijst), aangezien we open communiceren en het dus voor
iedereen duidelijk moet zijn dat er naast de lijst ook dit
steeds meer wordt gebruikt.

IK bedoelde met mijn laatste mail niet dat we transcripts op
de website moeten zetten maar aankondigen dat we mailingslisten
hebben (met de procedure voor aanmelding) en ook kennelijk de
skype groeps chat.

Op de mailingslist zou ik toch graag een keer per week | maand
een transcript van de skye chat zien, voor mensen die niet altijd
skype hebben aanstaan en toch op de hoogte willen blijven.

Trouwens, puntje: waarom skype ?? Skype is niet open (protocol)
misschien  is jabber of irc beter :-) ;-)

Rudi