[WL::Techniek] Skype techniek chat

Richard van Mansom richard at vanmansom.net
Sun Oct 4 19:52:33 CEST 2009

Rudi van Drunen wrote:
> [...]
> lijst), aangezien we open communiceren en het dus voor
> iedereen duidelijk moet zijn dat er naast de lijst ook dit
> steeds meer wordt gebruikt.
>
> IK bedoelde met mijn laatste mail niet dat we transcripts op
> de website moeten zetten maar aankondigen dat we mailingslisten
> hebben (met de procedure voor aanmelding) en ook kennelijk de
> skype groeps chat.
>
> Op de mailingslist zou ik toch graag een keer per week | maand
> een transcript van de skye chat zien, voor mensen die niet altijd
> skype hebben aanstaan en toch op de hoogte willen blijven.

Ik krijg je niet toegevoegd op de skype chat. Maar ik ga er vanuit dat
je ook bereid bent om zelf het transcript op de lijst te zetten. In dat
geval ga vooral je gang. Ivm met open communicatie zou het inderdaad
geen kwaat kunnen.
> Trouwens, puntje: waarom skype ?? Skype is niet open (protocol)
> misschien  is jabber of irc beter :-) ;-)

Mij maakt het niet uit van welke vorm van i.m. we gebruik maken (open is
inderdaad beter). Ik neem aan dat je bereid bent een kanaal op te zetten?

Met vriendelijke groet,

Richard