[WL::Techniek] Skype chat

Rudi van Drunen rudi at xs4all.nl
Mon Oct 5 12:19:35 CEST 2009

On Mon, Oct 05, 2009 at 12:00:01PM +0200, techniek-request at lijst.wirelessleiden.nl wrote:
> Date: Sun, 04 Oct 2009 19:52:33 +0200
> From: Richard van Mansom <richard at vanmansom.net>
> To: "Technische discussies van nieuwe idee&#235;	n/implementaties"
> 	<techniek at lijst.wirelessleiden.nl>
> Subject: Re: [WL::Techniek] Skype techniek chat

> Ik krijg je niet toegevoegd op de skype chat. Maar ik ga er vanuit dat
> je ook bereid bent om zelf het transcript op de lijst te zetten. In dat
> geval ga vooral je gang. Ivm met open communicatie zou het inderdaad
> geen kwaat kunnen.

Wat is het probleem ??? je weet mijn skype id.
IK heb ook geen msg gekregen dat iemand mij wilde toevoegen

IK was niet van plan mij op te werpen om een transcript te posten,
zijn daar geen tooel voor die dat automagisch kunnen (doen). Met de
hand lijkt me niet de juiste methode.

> Mij maakt het niet uit van welke vorm van i.m. we gebruik maken (open is
> inderdaad beter). Ik neem aan dat je bereid bent een kanaal op te zetten?

Ja, bereid wel, tijd: te weinig tot geen
oftewel... Klusje voor een andere techneut ? (zie ook mail van Rick.)

Groetjes, Rudi