[WL::Techniek] FW: Generic Proxy project.

MBreet at kpnplanet.nl MBreet at kpnplanet.nl
Tue Oct 6 09:11:31 CEST 2009

Ter info

________________________________

From: Peter van der Wijden [mailto:wijden.vd.p at hsleiden.nl]
Sent: Tue 10/6/2009 6:54
To: MBreet at kpnplanet.nl
Subject: Generic Proxy project.

Hallo Martijn,

Ik ben Peter van der Wijden en als docent betrokken bij het project
Generic Proxy.

Via Rene Hasenkamp heb ik begrepen dat jij geïnteresseerd bent in het
meedenken aan de functionaliteiten ten behoeve van de software van dit
project.

Wij hebben op dit moment de beschrijving van de functionaliteiten van de
software beschreven in de mock-up van de software. Deze mock-up is te
vinden op de volgende url:

www.genericproxy.org/docs/mockup/index.html

Vragen en opmerkingen met betrekking graag zenden aan:
feedback at genericproxy.org

Wellicht plannen we ook nog een bijeenkomst, deze zal dan in overleg en
in de avonduren gepland worden.

Zou jij de url en de vraag om feedback ook aan de technieklijst van WL
kunnen sturen?

Bij voorbaat dank,

Peter

--
Peter van der Wijden
Docent Informatica / Programmamanager Free Discovery

E: wijden.vd.p at hsleiden.nl
T: 071 - 518 8597
M: 06 - 48133767
W: http://www.hsleiden.nl <http://www.hsleiden.nl/>
   http://www.freediscovery.nl <http://www.freediscovery.nl/>

Bezoekadres:
        Zernikedreef 11
        2333 CK Leiden

Postadres:
        Postbus 382
        2300 AJ Leiden

Op deze e-mail zijn de voorwaarden van toepassing als vermeld op:
The following conditions apply to this e-mail:
http://www.hsleiden.nl/disclaimer-email