[WL::Techniek] readonly backup

Richard van Mansom richard at vanmansom.net
Tue Oct 6 23:05:48 CEST 2009

Allen,

Vandaag over de skype chat geweest. Rick heeft aan mij verzocht of ik
een read only kopie van dellas wil maken.

Mee begonnen.
siteview heeft 7.1-release gekregen (is al verouderd maar die draait ook
op dellas,dellphi,hermes. Gelieve instant te laten tot na de power down
van dellas. Daarna lijkt het mij een goed project om de server te updaten.

Een groot deel van de avond ben ik bezig geweest met mailman. Ik heb er
nog niet eerder mee gewerkt waardoor ik dacht dat de web interface niet
werkte terwijl deze achteraf wel bleek te werken. Bedankt Hugo voor port
80 op dellphi open te zetten.

Er zitten nog fouten in, ik ga er morgen mee verder echter is het
tussentijdse mail wel op z'n plaats met 4 uur werk (en nodig om te
kijken of de mail ook automatisch op dellphi komt).

De link is nu: