[WL::Techniek] nodefactory probleem met schrijven flash kaartjes - vervolg

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Fri Oct 16 21:34:45 CEST 2009

2009/10/16 Huub Schuurmans <huubsch at xs4all.nl>:
> Ik heb een andere kaartlezer geprobeerd. Na schrijven weer een goed kaartje geconstateerd (mounten van partities etc).
> Kaartje in/uit: nada

Wat wilt helpen is op de kaartlezer los te koppelen van de machine en
dan weer aan te sluiten met het kaartje erin. Dan weet je zeker dat
die oude /dev entries weg zijn.

> Nu de machine gereboot met lezer aangesloten en het kaartje in de lezer: nu gaat het goed en de Soekris boot ook.
> Vraag blijft nog even of het verschil het schrijven of het lezen is. Ik neig naar het eerste, zie het booten van de Soekris.

> Ik experimenteer nog even verder. In ieder geval heb ik weer een bruikbaar kaartje gebakken!

Het zou kunnen zijn dat het 'bak' script niet netjes alles weggooit.
Ik zal (time permitting) van het weekend ook weer ff een NF bakken om
te kijken af alles werkt.

/Rick
--
http://rickvanderzwet.nl