[WL::Techniek] test nodefabriek: channel toewijzing werkt niet in hostap modus (was Re: [WL::Beheer] Nieuwe node Lange Voort in de lucht)

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Sat Oct 17 12:32:01 CEST 2009

On Wed, 2009-09-23 at 00:20 +0200, Rick van der Zwet wrote:

> Goeie/confirmed, lijkt met de volgorde van de argumenten te maken
> hebben. Zal er naar kijken.

Zelfde probleem op NodeHuub met laatste versie nodefabriek: voor de omni
wordt kanaal 1 ingesteld, terwijl in de config kanaal 7 staat.

Ik heb in rc.node.local de parameter channel 7 achteraan gezet, maar dat
maakt geen verschil.

Afgelopen week heb ik de kaartjes op vosko1 en 2 vervangen. Alle
interlinks die in hostap modus staan (dat zijn ze bijna allemaal)
starten op met kanaal 1 en negeren de configuratie in rc.node.local !

Groeten
Huub