[WL::Techniek] Meshcom maakt mesh software open source

Huub Schuurmans huubsch at xs4all.nl
Sat Oct 24 12:45:37 CEST 2009

http://embedone.com/blog/press-releases/meshcom-to-open-source-its-mesh-networking-software-and-technology/

> BSD heeft 802.11s geimplementeerd in CURRENT (of project). Leuk
> spelen, maar kost een hoop tijd om goed te doen. "Leuke voor de meer
> locale dekking, dus een klein mesh netwerk rond elke node" quote: van
> Marten Vijn

zekers en niet alleen van Marten. Zo was ooit de opzet van WL  bedacht,
maar eerst de backbone goed krijgen. Dus aan de mesh zijn we nog steeds
niet toegekomen. Het voordeel is dat er inmiddels een heleboel beschikbaar
is.

Het lijkt me een leuk studenten project.

Groeten
Huub