[WL::Techniek] Uitrollen 7.2 op vaste PC's

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Wed Oct 28 16:42:47 CET 2009

2009/10/28 Huub Schuurmans <huubsch at xs4all.nl>:

> Nee, er zijn nog geen node-pc's die op de nieuwe software draaien. Ik
> kan wel snel ergens een cf-kaartje vervangen als dat nuttig is?

Het werkt niet ben ik achter gekomen vanmorgen. Dus ik ga maar rap
terug naar de drawing board voor een oplossing.

> Ik weet niet of we al door kunnen gaan met cf-kaartjes in soekrissen
> vervangen gezien de perikelen op de vosko's? Dat was natuurlijk wel de
> bedoeling om de komende weken aan te gaan pakken.

Buiten die lvrouted routing bug icm 7.2 (zie skype chat), die nu
gefixed is, zitten er toch geen showstoppers in? Ik zal dat lvrouted
pakket in de node images tzt bijwerken.

/Rick
--
http://rickvanderzwet.nl