[WL::Techniek] Project Heatmap presentatie - vanavond 20:15

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Tue Mar 22 14:28:23 UTC 2011

Dennis geeft vanavond (20:15) tijdens de techniek@ avond een informele
presentatie geven (15 t/m 30 minuten) over zijn eerste bevindingen
voor het maken van een Heatmap voor Wireless Leiden met behulp van
Open Source Projecten die hierop focuses. Na de presentatie is er
ruimte om feedback/input te geven.

"Ik zal 4 voorbeelden (die java applet er dan buiten gelaten) laten
zien en uitleg erbij geven (werking, voor-/nadelen).
Ook proces van csv naar database zal ik laten zien met uitleg." Quote: Dennis

Gr. /Rick
--
http://rickvanderzwet.nl