[WL::Techniek] nieuwe heatmap generatie 'framework'

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Thu May 5 10:04:13 UTC 2011

Hi Dennis,

Zoals je misschien wel gezien had ben ik aan het knutselen geweest
voor een alternative 'heatmap' generator 'framework', naar
aanleidingen van je bevinden dat  PyGame veel sneller was dan PIL voor
image generatie (ik had het al opgegeven met PIL).

Dit om wat meer vissen in de vijver te hebben en om er eentje te
hebben waar wat makkelijker aanpassingen op gemaakt kunnen worden. Hij
staat bij default uit, maar je kan hem als overlay aanzetten.

De code is hier te vinden:
   http://svn.wirelessleiden.nl/svn/projects/Heatmap/src/django_gheat/website/tile.py

Zie maar wat je er mee doet en/of hij ergens bruikbaar voor is.

Gr. /Rick
--
http://rickvanderzwet.nl