[WL::Techniek] Kismet data

Dennis Wagenaar d.wagenaar at gmail.com
Fri May 6 13:06:11 UTC 2011

2011/5/4 Dennis Wagenaar <d.wagenaar at gmail.com>

> Zal ik doen, fijne vakantie!

Ik kom er niet uit met Kismet. Alle logs hebben al de min-lat/max-lat etc,
in de config kan ik niks relevants vinden, en met plugins vinden heb ik ook
geen succes.

Het probleem is dus dat Kismet met de meetresultaten berekeningen uitvoert
om de posities van de accespoints te bepalen. Dit is niet gewenst; we willen
juist ruwe data, dus ontvangen accespoints per gps locatie met bijbehorende
info (mac/ssid/encyptie etc). Eigenlijk dus wat Netstumbler als output
geeft;
http://svn.wirelessleiden.nl/svn/data/WifiStumble/maatschappelijke-stage/1/WifiStumble/20100412142521.csv

Kan Kismet dit wel als output geven, en zie ik gewoon iets over het hoofd?
Of moet er gezocht worden naar alternatieve meetapplicaties?

Groet,
Dennis

--
Dennis Wagenaar