[WL::Techniek] Kismet data

Dennis Wagenaar d.wagenaar at gmail.com
Fri May 6 15:37:58 UTC 2011

2011/5/6 Richard van Mansom <richard at vanmansom.net>

> Huub scant volgens mij met zelf gecompileerde kismit, echter kom ik het
> volgende tegen in de kismet.conf van de ubuntu versie:
> # Do we track probe responses and merge probe networks into their owners?
> # This isn't always desireable, depending on the type of monitoring you're
> # trying to do.
> trackprobenets=true

Dit heb ik niet kunnen terugvinden in de 2011 versie, wel in de 2008 versie.
Rick had het volgende op de wiki gezet:

"Ubuntu 10.10 ships with a fairly old version of kismet (2008 vs 2011),
which is a pain to configure and not compatible with the latest gpsd in the
repository." http://wirelessleiden.nl/projects/heatmap/wiki/kismet

Is het de moeite waard om te kijken hoe het bij Kismet 2008 zit? Of zal deze
versie niet gebruikt worden omdat ie outdated is?

Groet,
Dennis

--
Dennis Wagenaar