[WL::Techniek] [heatmap] Sub-filters en overlay

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Mon May 9 17:45:47 UTC 2011

2011/5/9 Dennis Wagenaar <d.wagenaar at gmail.com>:

> Ah ja:
>
> Rev 9169
>
> $ ./manage.py flush
> $ ./manage.py syncdb
> $ ./manage.py import_droidstumbler <2 files van
> https://webfolder.wirelessleiden.nl/scan-data/rick/htc-desire/2011-05/>
> $ ./manage.py runserver
>
> Deze geeft wel een image:
> http://127.0.0.1:8000/gheat/classic/16/33583,21598.png
>
> Errors bij:
> http://127.0.0.1:8000/website/tile/16/33583,21598.png?colour=0,0,255&accespoint__ssid__icontains=WirelessLeiden
> [...]

Goeie! ik denk dat je dan ook een nieuwe versie van pygame hebt. De
oude geeft namelijk deze waarschuwing:
    ~/wleiden/projects/Heatmap/src/django_gheat/website/tile.py:61:
DeprecationWarning: integer argument
    expected, got float pygame.draw.circle(new_surf,colour +
(alpha,),center,r,0)

Hij krijgt een variable van type float, terwijl hij enkel maar een
integer accepteerd; op regel 61 van tile.py. Dat kan je nakijken met:
   print type(variable_die_je_wilt_controleren)

Commit r9171 zou het moeten fixen.

Gr. /Rick
--
http://rickvanderzwet.nl