[WL::Techniek] Rondje door de stad ...

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Tue May 10 23:27:32 UTC 2011

On 10 May 2011 16:36, Dennis Wagenaar <d.wagenaar at gmail.com> wrote:

> Er staan nog dubbele waarden in, bijv:
>
> t = Meting.objects.filter(meetrondje=1, accespoint=2652, latitude=52.140888,
> longitude=4.471848)
> t.count()
>   22
>
> Hier verschillen alleen de signaalsterktes. Importscript zou hier eigenlijk
> een gemiddelde van moeten maken.

Dat is idd onzin dat die punten er dubbel in voorkomen, een
unique-together het Meting Model zou dit moeten 'oplossen' Je krijgt
dan een foutmelding met import van een dubbele waarde, wat wel zo
geldig is:

    http://docs.djangoproject.com/en/dev/ref/models/options/#unique-together

Kan je de imports ook makkelijker fixen.

Gr. /Rick

--
http://rickvanderzwet.nl