[WL::Techniek] morgen

Richard van Mansom richard at vanmansom.net
Mon Oct 31 18:59:11 UTC 2011

Huub ging er vanuit dat ik er vorige weer was, ben niet bij de techniek
avonden tot nader orde.

Als er iets met sunfire, sunny of tyan of meerdere nodes aan de hand is
wil ik graag kijken, maar zie de meer waarde niet van de dinsdagen, ben
thuis productieven. Veel van de technieken beginnen bekend te worden en
wil men tijd steken in nieuwe voor mij onbekende technieken/projecten,
en er is weinig nieuws binnen WL (als ik dat mis heb hoor ik het graag).

Als er weer mooie presentaties zijn of iemand lekker wil discuseren
over een bepaald onderwerp (projecten, techieken, gewoon leuk) ben ik
graag aanwezig, maar niet standaard.

Richard