[WL::Techniek] Maximale bandbreedte vaste-aansluiting beschikbaarheid kaart?

roy van Swol roy at rvanswol.nl
Fri Nov 7 09:41:06 UTC 2014

Rick,

Het is mogelijk op http://www.speedtest.nl/adsl/ <http://www.speedtest.nl/adsl/> via de postcode de afstand tot de wijkcentrale te bepalen.

Met deze kan je goed de te verwachten snelheid afleiden.

Maar in een eventuele kaart met de dekking, heb je ook informatie van kabel en glasvezel boeren nodig.

De dekking van eurofiber en reggefiber staan goed op de site aangegeven.

Is een kaart met alleen de wijkcentrales er op, niet voldoende om redelijk snel te kunnen zien waar het minder wordt.

Groeten,

Roy van Swol.