[WL::Techniek] Opzet Alix APU boardjes voor WLnodes

Ed Kikkert ed at kikkert-online.nl
Tue Nov 18 15:12:11 UTC 2014

On Mon, Nov 17, 2014, at 18:18, Wout Tankink wrote:

> Ik denk dat nog nader uitgezocht moet worden welke parameters (zoals
> merk/type, grootte kaartje) van invloed zijn op het niet herkend kunnen
> worden, opdat niet in de loop van de tijd in het veld systemen niet
> willen booten.
> Lostrillen kan ook voorkomen worden met een stukje tape vlak over de
> connector en CF-kaart.
> Wel moet tape gekozen worden die ook na lange tijd niet gemakkelijk
> afschuift, maar wel te verwijderen is (zoals alu-tape).

Ik heb er al een start mee gemaakt met de kaartjes die ik heb liggen of
deze herkend worden in dit boardje
en wat de lees/schrijf snelheid is.

https://www.wirelessleiden.nl/projects/nodefactory/wiki/SD_kaarten

Dat vast tapen vindt ik wel een goed optie, een aanpassing doen aan het
standaard
kastje is niet zo eenvoudig om er bijna geen ruimte is.

Groeten Ed,