[WL::Techniek] Geschikte hardware voor een mini-Node in een lantaarnpaal?

info at rickvanderzwet.nl info at rickvanderzwet.nl
Fri Aug 26 12:47:47 UTC 2016

On 2016-08-26 09:21, Ed Kikkert wrote:

> Ik zal ook eens gaan zoeken maar zo uit mijn hoofd weet ik niet direct
> de oplossing in klein formaat.

Heb een oplossing geprobeerd met de volgende componenten:
   - 1 x  Routerboard RB493G https://routerboard.com/rb493g
   - 3 x WLM200NX http://www.pcengines.ch/wlm200nx.htm (niet meer
verkrijgbaar).
   - OpenWRT 15.05.1
https://downloads.openwrt.org/chaos_calmer/15.05.1/ar71xx/mikrotik/

Dit doet wat hij zou moet doen, echter ik vraag me dan weer af of dit
wel 'de beste' is waar we mee op de proppen kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
/Rick